סיפורו המדהים של הלבנוני שהתגייר, סחף וריגש את הרשת

    חיים הלר | צילום מתוך פייסבוק 7 Comment on סיפורו המדהים של הלבנוני שהתגייר, סחף וריגש את הרשת
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מוניר מונזר נולד בלבנון למשפחה ערבית. בהיותו ילד צעיר לימים נרצחו בני משפחתו בידי החיזבאללה ובהמשך הוא גויס לצד"ל שסייע כידוע לצה"ל במלחמה התמידית בלבנון.

    כבר שנים רבות שהוא מתגורר בישראל כפליט צד"ל, אבל באחרונה הוא החליט להתגייר ועתה הוא מצוי בהליכי גיור וקורא לעצמו מאיר מזרחי.

    בפוסט שכתב הוא שיתף את חבריו: "אני מוניר מונזר ערבי מוסלמי ששירת בצה"ל ונתן את כל כולו למדינת ישראל. שהיה צדלניק לשעבר ששירת בלבנון 13 שנה, אני רוצה לספר לכם למדינת ישראל היקרה את הסיפור של החיים שלי".

    וכך, במילים פשוטות ונוגעות ללב, מתאר האיש את קורות חייו הפתלתלים: "נכנסו לבית של ההורים שלי ורצחו לי אותם, את אחותי ופצעו את אחותי השנייה והילדים של אחי שנשארו נכים עד היום. כל מה שאני אומר לכם שתדעו מי שהרג ופצע אותם זה חיזבאללה וכמובן שגם אני נפצעתי ממטען צד. אני רוצה לומר לכם אזרחי מדינת ישראל שעד היום אני לוקח את הטוב הזה".

    ומוניר או מאיר כפי שהוא מתקרא היום, לא מאמין בשלום עם הערבים. "אני רוצה להגיד לכם שכול האירגונים השוחטים כמו חיזבאללה, חמאס, אל-קאידע ודאע"ש וכול שמיניהם הם ארגונים מטורפים ואכזריים למדינת ישראל ולכול העולם".

    "ושתבינו למה אני כותב את כל זה, אני מוסלמי שבטח יגידו שהנה עוד אחד בא לנו לארץ ולא מועיל למדינה, אז אני כן הועלתי המון ונלחמתי על כל אזרח ישראלי. דבר אחרון שאני רוצה לומר הוא שהיום אני לומד תורה ומתגייר להיות יהודי גאה".

    "תודה רבה. עם ישראל חי" הוא סיים את דבריו וזכה לפרץ תגובות חמות מרבים בעם ישראל.

    11007745_702203036556784_5926645737773567390_n



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      שירבו כמוהו גרים טובים לישראל צריך וחובה לקבלם בזרועות פתוחות ובחיבוקים חמים שחרו בדרך האמת